onsdag 20 mars 2013

Aj, aj, aj!

Igår var jag ju till tandläkaren. De hittade ett hål, som de lagade. Jag fick bedövning, så det gjorde ju inte alls ont. Men bedövningen vägrade släppa! Jag hoppade över simningen igår, för jag såg fortfarande ut som en idiot, och jag hade inte ätit. Vid 7-8 tiden på kvällen började det göra ont, och jag kände att den småningom började ge sig, men det gjorde så ont att jag fick ta värkmedicin. Ännu vid 10-tiden på kvällen då jag skulle äta (då jag ju knappt hade kunnat äta alls på dagen) kunde jag inte öppna munnen ordentligt.
I natt har jag vaknat flera gånger. Elliot är ännu förkyld, och det tycks bara bli värre. Han vaknar flera gånger på natten pga hosta, och så är han täppt i näsan. Riktigt dåligt har jag sovit, och ännu idag har jag ont. Det var en plåga att äta frukost.
Nu när Elliot sover ska jag försöka att få lite sömn jag också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar