tisdag 12 februari 2013

Vår lilla baby

Nu har jag varit på tredje ultraljudet. Idag har precis halva graviditeten gått, då jag är i 20+0 idaa. Lennart följde med, Elliot fick vara hos Josse o Leo sålänge. Allt såg bra ut, och vi fick veta könet. Läkaren, som tog hand om mig för två år sen då jag hade cystan, kollade även båda mina njurar, och konstaterade att allt såg bra ut. Men han ville ändå skicka in ett urinprov för odling, så jag ska tillbaka dit imorgon. Om det ens är det minsta orent ska jag direkt få antibiotika, eller också får jag lämna in på avdelningen. Det är ju roligt att en läkare faktist bryr sig, men jag hoppas att han inte tvingar på mig massa mediciner, jag har fått nog av sånt för två år sen.
Nu ska vi fira med pizza, och ikväll ska vi till mammas och pappas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar