tisdag 19 februari 2013

Uppdatering

Oj, vad bra jag uppdaterar bloggen nu just. Själv ogillar jag att läsa bloggar som aldrig uppdaterar, samt de som inte vet hur man stavar (!) så jag ska försöka att bättra på mig själv först.
Idaa var jag och Lennart vid simhallen, och simmade en halv kilometer. Inte så långt, men det var faktiskt rätt så tungt ändå. Det är bra att hålla sig igång, och jag ska försöka att ta mig till simhallen minst en gång i veckan. Imorgon ska jag till exempel på vattengympa för gravida, som sägs vara jättebra.
Imorgon ska vi iväg direkt på förmiddagen, vi ska till min mommos och äta lunch. Sen sticker jag och Lennart iväg en timme, medan Elliot får stanna kvar och leka snällt.

2 kommentarer:

  1. Varför ens läsa bloggar som inte uppdaterar eller stavar fel om de gör dig irriterad? Och så finns det nog större problem i samhället än att klaga på dom som stavar fel. /En irriterad stavfels-skrivare!

    SvaraRadera
  2. Bra fråga! Nån blogg har jag faktist helt slutat läsa pga dålig uppdatering. Men eftersom innehållet ändå är intressant, så läser jag fast de irriterar mig. Men pointen var att jag ju inte kan klaga på andra om jag gör likadant.
    Man hittar alltid nåt att klaga på, tyvärr.

    SvaraRadera