måndag 11 februari 2013

Trötter

God dag alla läsare!
Nu är det äntligen måndag, vilket betyder att det bara är en dag kvar till Dagen. Imorgon ska vi äntligen på ultraljud! Hoppas, hoppas att vi får veta då, om vi ska få pojke eller flicka. För nu har jag bestämt mig, jag vill veta! Can't wait!

Vi har haft en riktigt bra helg. I lördags provade vi annars en ny maträtt, tagen från Egoinas blogg. Den blev så supergod, att jag snart ska lägga upp receptet hit, haha.
Igår var vi nästan hela dagen hos Lennarts föräldrars, där några av syskonen också var. Vi åt och drack kaffe där, och for till bönhuset på eftermiddagen. Dit har vi inte varit på evigheter, så det kändes bra. Och Elliot höll sig någorlunda lugn, trots att han inte sov alls igår på dagen.
På kvällen for vi till Josses och Jannes, där också Tanja, Robert, Linda och Tommy var. Elliot fick leka med Leo, Tim och Emina. Vi hade riktigt trevligt där också.

Undrar om Elliot ännu är trött efter gårdagen, då han somnade i min famn just, en och en halv timme tidigare än vanligt. Sötnosen min!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar