onsdag 20 februari 2013

Herr Busig

Jag hade aldrig trott att man kunde vara såhär trött. Flera dagar, veckor till och med, har jag känt mig tröttare än vanligt, men igår kväll vet jag inte riktigt vad som hände, men jag blev dödstrött på en gång. Jag hade inga problem att somna då, och imorse var jag ännu helt slut. Satt som en zombie vid matbordet och åt frukost, och så har det fortsatt hela dagen. Jag har ätit ordentligt, druckit lagom mycket, tagit järntillskott (men bara i två dagar ännu, så det har väl inte börjat hjälpa ännu, antar jag) varit utomhus i solen, och vilat. Jag hoppas att jag är piggare imorgon, för då ska vi åka till Touhutalo och leka av oss. Jag ser fram emot det, och jag tror att Elliot kommer att tycka det är skojigt där också, så busig som han har blivit på sista tiden. Han bara klättrar, klättrar, kastar saker, gömmer saker, sträcker sig efter saker och klättrar upp på precis allt. Vår lilla Bolliot!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar