måndag 28 januari 2013

Elliot och jag

Efter en lite problematisk morgon sov både jag och Elliot till halv 11. Direkt efter frukost var Elliot trött igen, men han vill fortfarande inte somna. Så nu leker vi för fullt, och jag är på riktigt bra humör, trots sömnbrist i flera dagar. Snart ska jag lägga Elliot för att sova, få lite egentid i soffan framför film, och sen ska jag laga min favoritmat tills älskling kommer hem. Och jag vet att Elliot sover tills L kommer hem, då han börjat sova så länge på dagarna. Igår sov han 3 timmar i streck!

Vet någon var man hittar nån bra massör i Jakobstadstrakten? Min rygg går snart sönder, så jag behöver en tid snabbt. Jag ringde åt en som jag vet att är bra, men nästa lediga tid var 26 mars... Så länge kan jag inte vänta! Så hjälp mig.

2 kommentarer:

  1. Massagepunkten i hörnet mittemot after eight. :) riktit bra massör.

    SvaraRadera