torsdag 31 januari 2013

Bastu

Ikväll har Elliot fått bada bastu för första gången. Han gillade det inte så mycket, synd. Både jag och Lennart har haft huvudvärk ikväll, så vi turades om att sova en stund efter maten. Jag fick dock ta två värktabletter innan min huvudvärk släppte, och först efter bastun kände jag att det började bli bättre. Dock känner jag ännu att jag haft huvudvärk, så jag är inte förvånad om jag fått tillbaks den imorgon.
På tal om imorgon, då ska jag till en massör/fysioterapeut nånting, som jag hoppas ska göra min rygg hel igen. Det gör så förbannat ont nere i ryggen! Jag har inte ännu hittat nån som kan ta hand om Elliot så länge, så jag hoppas jag inte behöver avboka tiden. Eller så måste älskling komma hem tidigare från jobbet, vet som sagt inte ännu. Men jag hoppas det löser sig, för det gör ont!



1 kommentar:

  1. Thanks for one's marvelous posting! I actually enjoyed reading
    it, you might be a great author.I will make sure to bookmark your blog
    and will often come back sometime soon. I want to encourage you to ultimately continue
    your great posts, have a nice weekend!

    Here is my web-site :: club.enzymekits.com []

    SvaraRadera